ahlstrrrom.blogg.se

Sambokilon

Publicerad 2017-05-10 00:34:12 i Allmänt,

När jag träffade mattias så slutade jag bry mig om vad jag åt. Jag tränade massor men de gav inga resultat eftersom jag åt fel.

Vid jul bestämde jag att de fick vara nog. Mådde piss över att kläderna inte passade, konstant trött för att jag sov dåligt, fick därför börja med insomningstabletter. Jag var också uppsvullen av gluten/laktos och ont i huvet av allt socker.
Jag känner min kropp sååå väl efter alla år och kände mig dum som gav den skit för att sen klaga på den.

På fyra månader har jag tränat på som vanligt, några extra pass har de blivit för att det varit så kul! 
Ätit mer rent, färskt, sockerfritt, glutenfritt & laktosfritt och ingen alkohol. 
Magen är så mycket lugnare och väldigt sällan uppsvullen. Huvudet mår MYCKET bättre och sover gör jag UTAN insomningstabletter, YAY!!

Mina ryggproblem i ländryggen gör sig påmind bara vid enstaka tillfällen, förut var det varje gång jag böjde mig eller reste mig ur sängen, KLAR FÖRBÄTTRING!

Vikten har blivit -10 kilo på 4 månader utan någon speciell diet, bara nyttig mat i lagom mängd.

Jag satsar fortfarande på en frisk och vältränad kropp som ska orka mycket.
Tänker därför fortsätta så här.

Kul med positiv förändring!!

Vänster bild 1 Januari, höger bild 6 Maj:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela