ahlstrrrom.blogg.se

Semester

Publicerad 2017-03-20 09:42:57 i Allmänt,

Kollat runt på olika resor till solen.


Har tänkt att jag ska spara semesterdagar till vintern och åka till solen när Öland är som mörkast i januari.
Jag är en person som är beroende av ljuset, blir nedstämd och får känslor av hopplöshet när allt bara är mörkt och dagarna korta.
I år tänker jag förebygga de med att investera i en resa.
I Januari & Februari mår jag som sämst. Det kan kännas helt okej om det är snö och vitt på backen men solen fattas mig.

Så nu söker jag överallt efter en plats där jag kan slappna av i en solig miljö.

Thailand är en klassiker bland ölänningarna.
Jag har själv aldrig varit där. De känns lockande men kanske finns de andra ställen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela