ahlstrrrom.blogg.se

Plötsligt där

Publicerad 2017-03-07 22:30:51 i Allmänt,

Har haft som mål att, innan resan till new york, kunna komma i dom kläder som jag växte ur pga en hel del "kärlekskilon".

Dom kilon som sakta men sänert tog sig plats efter att jag och Mattias bara gottade oss och inte alls hade någon lust till varken träning eller kosten.

Nu är jag plötsligt där, redan framme vid målet och har ca 40 dagar kvar. 
Det får bli nya mål! För det första hålla mig kvar i dessa rutiner men också hitta någon form av utmaning.
Älskar att vara tillbaka "på spåret" och ha mina rutiner. Rutiner för mig innebär att jag sover bättre och orkar mer.

Vad kan vara en realistisk utmaning på 40 dagar? Ska fundera på de!

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela