ahlstrrrom.blogg.se

Monday

Publicerad 2017-04-10 08:33:41 i Allmänt,

Idag vaknade jag med det tyngsta huvet nånsin. Har haft förkylning i kroppen i 1,5 vecka nu men jag har valt att träna ändå för jag vill verkligen få den att bryta ut så att jag är frisk och stark under resan istället. Men jag har fått helt andra symptom nu och hur jag än tränar så är kroppen likadan PLUS att dom senaste passen har blivit några av mina bästa prestationer,omöjligt vid förkylning. Jag har börjat spekulera i om jag istället är pollenallergiker??

För att komma igång idag så får det bli en promenad i solskenet och ljudbok. Lyssnar på en som är jättespännande!
Efter de ska jag äta frukost och vårstäda här hemma.
Vill komma hem till ett genomstädat hem när vi reser.

SNART åker vi, wiiiiiihiiiieee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela