ahlstrrrom.blogg.se

Me and I

Publicerad 2017-04-02 23:24:50 i Allmänt,

Vill ge mig själv lite boozt för att jag är där jag är idag och att det är tack vare den jag är.

Jag tycker verkligen inte att livet har varit enkelt och jag tycker inte att det är det nu heller MEN jag har mer och mer lärt mig att välja mig själv i allt.
Jag mår bäst när jag finns där för mig själv.
Bra grund för en stark självkänsla!

Jag ger mycket och ofta av mig själv fast jag har börjat göra de på ett sätt som känns mer vinnande. Lagom är bäst, jag har inte råd att tömma mig själv på energi och känslor för då förlorar jag mig själv.

Att vakna varje dag och känna sig stoltöver sig själv är inte alltid lätt men jag lyckas vissa dagar bättre än andra.

Ger mig själv en boozt att jag duger varje morgon, det är en bra start.
Det ska jag fortsätta med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela