ahlstrrrom.blogg.se

Förbereder

Publicerad 2017-04-06 07:48:37 i Allmänt,

Vet inte hur jag ska få ihop dom här 3 veckorna.

Jobbar på fritidsgården som vanligt men även hoppar in extra på högstadiet som lärare i elevens val. Plus detta kör jag pass och håller medlemsmottagning samt städning på gymmet. Utöver de kör jag mina dansgrupper som är hårdträning nu.

Allt jobbande är bara för att jag vill kunna resa iväg och komma hem utan att ekokomin ska krångla.

På torsdag nästa vecka har min "högstadiegrupp" dansuppvisning, massor att förbereda.
Söndagen efter har jag uppvisning/avslutning med dom två barnsdansgrupperna jag haft under vårterminen.

Det är mycket men samtidigt väldigt roligt!
Efter resan blir det att dra lite i handbromsen så jag inte hamnar i de utmattningssyndrom jag drabbades av i höstas. Jag ligger hela tiden på gränsen och jag MÅSTE skärpa mig!

Nu bllr det morgonpromenad & frukost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela