ahlstrrrom.blogg.se

Fantastiska Sanna!

Publicerad 2017-04-02 23:35:56 i Allmänt,

Jag har två kvinnor som jag alltid älskat på deras olika sätt och verkligen ser upp till, mina idoler.


Beyonce och Sanna Bråding har funnits i mitt liv lääänge.
Dom är det jag vill vara på något sätt. Snygga, ödmjuka, driftiga, EGNA, coola, fantastiska på de dom gör, KVINNOR och helt klart två brudar i min smak.

Queen B såg jag live i somras och jag svävade på moln efteråt, som en dröm!

Ikväll upplevde jag min nästa dröm. Fick se, lyssna, ta in och gripas av Sanna Bråding när hon körde sin monolog på scenen, "För mycket av allt".
Efteråt fick jag TRÄFFA henne, KRAMA henne och bara prata med henne. Kändes som att jag kände henne fast att jag egentligen bara följt henne, avliknat henne och sett upp till henne.

Nu ligger jag i sängen, med en signerad bok, och är alldeles fylld av känslan NÖJD.


Vi kom fram till att vi båda är födda på nacka BB, båda var vi öronbarn och dessutom haft destruktiva beteenden mot våra kroppar och en kärlek till Adidas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela