ahlstrrrom.blogg.se

Crazy

Publicerad 2015-09-20 10:29:00 i Allmänt,

Likadant varje gång...de e ju helt sjuk vad mycket grejer man har som man inte använder!! Allt kommer fram när man ska packa och flytta.

Två svarta sopsäckar med kläder har jag rensat bort, alla prydnadsaker i hela lägenheten förutom sovrummet har jag skänkt bort, alla möbler förutom sängen och en byrå har jag sålt och även skänt en del, resten kommer slängas!

De är vansinnigt mycke grejer men sååå skönt att bara bli av med allt och börja om på nytt :)




Kommentarer

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-09-21 12:36:12

Åh vad fint du har det!

Svar: Men åååå tack snälls du!!!
Christina Ahlström

Postat av: Carolina Thoor

Publicerad 2015-09-21 12:38:06

Förstår att det ska bli skönt att få starta om på nytt med möbler och liknande. Jag känner likadant - jag har fruktansvärt mycket saker hemma i mitt rum som jag inte använder som jag egentligen skulle slänga, men gör det inte. Så det ska bli skönt att få flytta för min del med då jag gör det! :)

Svar: Det är inte lätt att göra sig av med allt MEN som du säger det är skönt att få flytta och då vill man ju inte ha med sig de gamla till de nya :) ny start med ALLT kommer verkligen bli en ny start och de tror jag all behöver ibland speciellt om man vill lämna en del saker bakom sig :)
Christina Ahlström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela